joi, 9 iunie 2011

World's End pagina 2


Greu, greu, da' totuşi, când vine, vine.

Adică lucrez pe apucate la pagina asta de vreo lună, cred. Mă rog, din două-n trei zile, că nu-i timp numa' de aşa ceva. Oricum, zic c-a ieşit binişor.
Deci:
1. desenul,  ca desenul, în creion. 
2. "tuşul" e digital de tot. 
3. efecte şi filtre, ioc, ca nu mă pricep şi nici nu-mi plac.
4. textul vine mai încolo.
5. mai sunt două pagini de făcut şi două săptămâni până la festivalul din Leskovac, Serbia, unde urmează să fie expusă povestea.




6 comentarii:

  1. Chiar trebuie pus text peste?

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) ...adica-ti pare rau dupa portiunile care vor fi acoperite? O iau ca pe un compliment, sa fim bine intelesi...
    In alta dezordine de idei, textul inseamna doar vreo trei bule de dialog, pentre care am lasat loc pe coloana centrala. Sus, peste frunzis, si jos, in zona de umbra a cavalerului. In rest nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Evident că-mi pare rău de porțiunile acoperite.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) sa stii ca si mie
    dar e nevoie si de text, pentru coerenta povestii. Oricum, cand o fi sa fie expuse, o sa pun si variantele fara text sau desenele in creion.

    RăspundețiȘtergere
  5. super domnule Barbu! voi urmari in continuare!

    RăspundețiȘtergere